A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Народицька селищна територіальна громада
Коростенський район, Житомирська область

Звернення громадян

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Народицької селищної ради  у такий спосіб:

 

1) надіслати письмове звернення поштою на адресу: 11401,смт.Народичі, вул.Свято-Миколаївська,175; 

 

2) надати звернення до загального  відділу  селищної ради   особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства за адресою: смт.Народичі, вул.Свято-Миколаївська,175 (кабінет №5 або приймальня селищного голови);

 

Години роботи відділу:

понеділок-п’ятниця: з 09:00 до 18:00

обідня перерва: з 13.00 до 14.00

 

Контактні телефони приймальні громадян:

(04140) 2-11-34, 2-12-60

 

3) викласти звернення усно та письмово на особистому прийомі у керівництва селищної ради  відповідно до графіку особистого прийому (день особистого прийому громадян селищним головою у 2021 році -  вівторок , щотижня   – з 9 до  13 години);

 

4)  надіслати електронне звернення.

 

         Відповідно до Закону України від від 02.07.2015 № 577-VIII “Про внесення змін до Закону України “Про звернення громадян” щодо електронного звернення та електронної петиції” з 28 жовтня 2015 року  - письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

 

Інформація про можливість оскарження дій посадових осіб щодо результатів розгляду звернень громадян

 

     Згідно із ст. 15 Закону України «Про звернення громадян» рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

         Відповідно до ст. 17 Закону України «Про звернення громадян», скарга на рішення, що оскаржувалося, може бути подана до органу або посадовій особі вищого рівня протягом одного року з моменту його прийняття, але не пізніше одного місяця з часу ознайомлення громадянина з прийнятим рішенням. Скарги, подані з порушенням зазначеного терміну, не розглядаються.

     Пропущений з поважної причини термін може бути поновлений органом чи посадовою особою, що розглядає скаргу.

      Рішення вищого державного органу, який розглядав скаргу, в разі незгоди з ним громадянина, може бути оскаржено до суду в термін, передбачений законодавством України.

    Окрім вищого органу, скарга може подаватися до органу, який контролює дотримання Закону України «Про звернення громадян», зокрема до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

 

     Згідно із ст. 28 Закону України «Про звернення громадян» контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян відповідно до своїх повноважень здійснюють Верховна Рада України, народні депутати України, Президент України, Кабінет Міністрів України, Уповноважений з прав людини Верховної Ради України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні,
Київська та Севастопольська міські, районні, районні в містах Києві та Севастополі державні адміністрації, сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі комітети, депутати місцевих рад, а також міністерства, інші центральні органи виконавчої влади щодо підпорядкованих їм підприємств, установ та організацій.

 

         Відповідно до ст. 15 Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини» Уповноважений приймає тарозглядає звернення громадян України, іноземців, осіб без громадянства або осіб, які діють в їхніх інтересах, згідно із Законом України «Про звернення громадян».

      Звернення подаються Уповноваженому в письмовій формі протягом року після виявлення порушення прав і свобод людини і громадянина.

    За наявності надзвичайних обставин цей строк може бути подовжений Уповноваженим, але не більше ніж до двох років.

 

Відправити звернення в електронній формі можна у такий спосіб: 

                                       надіслати звернення  на електронну пошту

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь