Народицька селищна територіальна громада
Народицька селищна військова адміністрація
Коростенський район, Житомирська область

ДПС інформує

Національна стратегія доходів – удосконалення процесів податкового адміністрування

В Головному управлінні ДПС у Житомирській області нагадують, що однією із цілей Національної стратегії доходів до 2030 року (НСД) є удосконалення процесів, зокрема податкового адміністрування, адаптації національного податкового законодавства України до законодавства ЄС.   

17:19 05.03.2025

Коли необхідно подавати до контролюючих органів витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

Головне управління ДПС у Житомирській області зауважує, що у Податковому кодексі України пунктом 286.2 статті 286 визначено лише два випадки, коли платник податків подає до контролюючого органу витяг із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, а саме:

08:30 15.02.2025

Звітність ПДФО та ЄСВ відтепер - щомісячна за новою формою!

Головне управління ДПС у Житомирській області повідомляє, що з 2025 року податковий розрахунок з ПДФО та ЄСВ потрібно подавати щомісяця, а не щоквартально, як було раніше. Міністерство фінансів України затвердило нову форму податкового розрахунку сум податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування і оновило порядок її заповнення та подання.

08:30 14.02.2025

Порядок подання платником податку таблиці даних платника податку на додану вартість

Головне управління ДПС у Житомирській області повідомляє, що відповідно до п. 12 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2019 року № 1165 «Про затвердження порядків з питань зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних» (далі – Порядок зупинення) платник податку має право подати до ДПС таблицю даних платника податку на додану вартість (далі – Таблиця) за встановленою формою.

08:30 11.02.2025

Увага! Працює консультаційний центр з питань зупинення реєстрації податкових накладних

Головне управління ДПС у Житомирській області інформує, що з метою покращення обізнаності платників податку щодо причин зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, подання таблиці даних платника податку на додану вартість, відповідності/невідповідності платника податку на додану вартість критеріям ризиковості платника податку, роз’яснення алгоритму роботи СМ КОР розпочав роботу консультаційний центр з надання інформаційної підтримки кожному платнику податків.

13:29 10.02.2025

Податкова інформує: Електронні сервіси ДПС - Електронний кабінет, «InfoTAX», мобільний застосунок «Моя податкова»

Головне управління ДПС у Житомирській області інформує, що на сьогодні найпопулярнішим електронним сервісом податкової служби є Електронний кабінет, який містить 130 електронних сервісів, які забезпечують можливість реалізації платниками податків прав та обов'язків, визначених Податковим кодексом України та нормативно-правовими актами.

09:15 01.02.2025

Заява про бажання отримувати документ через Електронний кабінет

Головне управління ДПС у Житомирській області інформує, що з метою забезпечення своєчасного отримання інформації про податкові зобов'язання, які виникають у платника податку впродовж бюджетного року, та сплати податків до бюджетів усіх рівнів пропонуємо Вам розглянути питання щодо можливості отримання документів через Електронний кабінет засобами електронного зв'язку в електронній формі шляхом подання відповідної заяви.

17:09 29.01.2025

Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податкового обов’язку

Головне управління ДПС у Житомирській області інформує, що наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 №225 «Про затвердження Порядку підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов’язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження» (далі – Наказ №225) визначено процедуру підтвердження платниками податків можливості чи неможливості до припинення або скасування воєнного стану на території України своєчасного виконання податкового обов'язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у т. ч. звітності, передбаченої п. 46.2 ст. 46 ПК, реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо.

08:55 19.01.2025

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних