Народицька селищна територіальна громада
Народицька селищна військова адміністрація
Коростенський район, Житомирська область

Овруцький підрозділ міграційної служби інформує...

Дата: 24.09.2025 11:45
Кількість переглядів: 95

Фото без описуВ рамках проведення заходів з нагляду та контролю за виконанням законодавства в міграційній сфері під умовною назвою "Мігрант"  Овруцький відділ УДМС в Житомирській області звертається до жителів Гладковицької, Народицької, Овруцької, Словечанської територіальних громад, щодо надання інформації про перебування на територіях вказаних громад іноземців які порушують правила перебування в Україні, тобто проживають без документів на право проживання в Україні, за недійсними документами або документами, термін дії яких закінчився, або таких які працевлаштовані  без відповідного дозволу на це, якщо необхідність такого дозволу передбачено законодавством України, або недодержання встановленого порядку пересування і зміни місця проживання, або ухилення від виїзду з України після закінчення відповідного терміну перебування, неприбуття без поважних причин до визначеного місця навчання або працевлаштування після в'їзду в Україну у визначений строк, а так само порушення правил транзитного проїзду через територію України.

При наявності інформації про таких іноземців,Овруцький відділ УДМС в Житомирській області просить повідомити про це  за  номером "гарячої лінії":

 ☎️ (04148)4-01-57

або особисто при відвідуванні підрозділу міграційної служби за адресою:

🏢 м.Овруч, вул. Т.Шевченка б.31-а, (будівля Овруцької міської ради), службовий кабінет № 110;

 

👉Крім цього нагадуємо, що  паспорт громадянина України та паспорт громадянина України для виїзду за кордон можна оформити у підрозділах Міграційної служби та  ЦНАП незалежно від реєстрації місця проживання у порядку «живої черги» або скористатися онлайн-сервісом «Електронна черга» - https://dmsu.gov.ua/services/online.html

 

🏢 В м.Овруч  підрозділ міграційної служби знаходиться за адресою вул. Т.Шевченка б.31-а, (будівля Овруцької міської ради), службовий кабінет № 110;

🕗 Робочі дні з вівторка по суботу. Час початку роботи з 8 год. 00 хв. Час закінчення роботи 17 год. 00 хв. Обідня перерва з 12 год.00 хв. до 12 год. 45 хв. В суботу час прийому громадян з 8 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв. 

 

💳 Вартість оформлення документів складає:

⚠️паспорт громадянина України (ID-картка):

вперше – безкоштовно;

нетерміновий ( 20 робочих днів) – 558 грн. 00 коп.;

терміновий – ( 10 робочих днів ) - 928 грн. 00 коп.;

 

⚠️паспорт громадянина України для виїзду за кордон:

нетерміновий  ( 20 робочих днів) – 1042 грн. 00 коп;

терміновий ( 10 робочих днів ) – 1682 грн. 00 коп;

 

 🌍Дізнатися про стан оформлення та виготовлення паспортних документів можна на офіційному веб-сайті ДМС – електронний сервіс «Перевірка стану оформлення документів» https://dmsu.gov.ua/services/docstate.html.

 

☎️ Овруцький відділ УДМС у Житомирській області надає консультації за номером "гарячої лінії": (04148)4-01-57

 

Начальник Овруцького відділу УДМС
у Житомирській області
Сергій КАБАЧЕНКО

 

 


« повернутися

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних