Шановні мешканці! Звернення громадян до Коростенської районної державної (військової) адміністрації
Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» ви можете звернутися до Коростенської районної державної (військової) адміністрації у такий спосіб:
1) надіслати письмове звернення поштою на адресу:
вул. Грушевського, 60/2, м. Коростень, Житомирська область, 11501
2) надати звернення до відділу документообігу та контролю апарату Коростенської райдержадміністрації особисто або через уповноважену особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства за адресою: вул. Грушевського, 60/2, м. Коростень (кабінет 20)
Години роботи відділу:
понеділок-четвер: з 08:00 до 17:00
п’ятниця: з 08:00 до 16:00
обідня перерва: з 13:00 до 13:48
Контактні телефони:
(04142) 96-5-26; 5-00-11
3) викласти звернення усно або письмово на особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації відповідно до графіка особистого прийому
4) надіслати електронне звернення
Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Відправити звернення в електронній формі можна у такий спосіб:
1) надіслати звернення через форму для зворотнього зв'язку: https://korostenska-rda.gov.ua/feedback/
2) заповнити Електронну форму для відправлення звернення у розділі «контакт», який розміщено на головній сторінці вебсайту райдержадміністрації.