Народицька селищна територіальна громада
Народицька селищна військова адміністрація
Коростенський район, Житомирська область

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 01.11.2023 16:49
Кількість переглядів: 174

Відділ освіти Народицької селищної ради Житомирської області

Обґрунтування

технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Відділ освіти Народицької селищної ради Житомирської області (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ - 40208700

юр. адреса: 11401, Україна , Житомирська обл., Коростенський р-н, смт Народичі, вул. Свято-Миколаївська, 136;

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина ( Паливна деревина ( дрова ))

Табл. №1.

п/п

Найменування предмета закупівлі

Од. виміру

К-ть

1.

 Паливна деревина ( дрова )

м3

1370

 

Вид процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Очікувана вартість та та обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1644000,00 гри. з ПДВ.

 Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) обсягу деревини за календарний рік (бюджетний період) 2022 року. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на офіційному веб-сайті Товарної біржі «Українська товарна біржа» за посиланням https://www.ueex.com.ua/ розділі «Біржові котирування: Деревина. Індекси та інші цінові показники ТОВ «Українська енергетична біржа» Біржові котирування. Деревина. Індекси та інші цінові показники» за посиланням https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/wood/indexes// Також порівняльним аналізом ціни на деревину без врахування вартості на їх доставку порівнювались ціни з використанням державної платформи «ДІЯ» за посиланням https://drovae.gov.ua/

При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників деревини на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі. До ціни товару включена вартість товару, закупованої постачальником на оптовому ринку або через біржові аукціони лісових господарств, послуги з навантаження/розвантаження товару, доставка товару автотранспортом з урахуванням вартості цін на паливно-мастильні матеріали, націнка (маржа) постачальника та всі визначені законодавством податки та збори.

Розмір бюджетного призначення: 1644000,00  грн. з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.

 

Обгрунтування якісних характеристик.

 

Дрова  повинні  бути  очищені  від  сучків  і  гілок,  висота сучків, що лишилися, не повинна перевищувати 10 мм. Дрова не повинні бути обгорілі. Дрова можуть бути як з корою, так і без кори.

1.  Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:

     - доставка товару до місця, передбаченого цією документацією здійснюється транспортом постачальника.

-  вартість постачання товару враховується до вартості товару та є  його невід’ємною частиною;

-  оплата Товару здійснюється Замовником в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника.

 2.  Загальні умови поставки товарів:

Виконавець  забезпечує дотримання правил прийому сировини, наявність сертифікатів відповідності (якості) , ( у разі наявності).

- Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, за  накладною .

3.   На запропонований товар під час його транспортування, виробництва, тощо повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України.

 4.  Поставка здійснюється згідно потреб Замовника .

 5. Якість товару має відповідати вимогам документації та діючим в Україні нормам, щодо якості зазначених у цій документації товарів.

  • Довжина 2 ; 4 м.
  • Діаметр 15 - 40 см.
  • Допустимість наявності гнилі до 5% .
  • Допускається наявність кори.
  • Вимоги до порід – твердих, середніх та м’яких порід.

Технічні, якісні характеристики по предмету закупівлі мають відповідати нормативним актам законодавства, які передбачають застосування заходів із захисту довкілля.

Деревина повинна мати маркування для встановлення походження товару. Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.

 6. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника.

 

 Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

  1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» №7163 від 14.03.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

 

Уповноважена особа  _____________ Галина ТРИКИША

 

Переглянути повний текст: за посиланням

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних