Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі: лісоматеріали в асортименті
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі: лісоматеріали в асортименті
розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:
Народицька селищна рада (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 04346480.
юридична адреса: 11401, Житомирська область, Коростенський район, смт Народичі, вулиця 1 Травня будинок 15.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): лісоматеріали в асортименті
ДК 021:2015, 03410000-7 – Деревина
Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 133000,00 грн. з ПДВ.
Пунктом 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова про особливості) визначено:
«Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.».
Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (в т.ч. тимчасового кошторису). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовники можуть виходити із планових вартісних показників (очікуваної вартості), потреби тощо.
Відтак, згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.»
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився відповідно до інформації з отриманих цінових пропозицій постачальників.
Розмір бюджетного призначення: 133000,00 грн. з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.
Кількість поставки товару: 19 м³.
Місце поставки товару: Житомирська область, Коростенський район, с. Славенщина, міст через річку Норинь, Житомирська область, Коростенський район, с. Грезля, міст через річку Грезля, Житомирська область, Коростенський район, с. Нова Радча, міст через річку Медведка.
Послуги, які обов’язково включаються в ціну товару:
- доставка товару до місця поставки товару;
- розвантаження та складання товару у визначеному Замовником порядку, силами та засобами учасника-переможця.
Загальні умови поставки товарів:
- товар постачається учасником-переможцем протягом 20 календарних днів з моменту підписання договору. Поставка товару здійснюється однією партією, що погоджуються сторонами в залежності від фактичної потреби замовника на підставі заявки Покупця впродовж 1 (одного) календарного дня з моменту отримання заявки будь-яким способом.
Приймання товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника.
Вимоги щодо якості продукції:
Якість продукції повинна відповідати вимогам стандартів, а також умовам, встановленим чинним законодавством до товару даного виду.
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:
- Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 2526-IX від 16.08.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;
2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель
на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.
Уповноважена особа _____________ Степанова Світлана Миколаївна
Переглянути повний текст: за посиланням