Народицька селищна територіальна громада
Народицька селищна військова адміністрація
Коростенський район, Житомирська область

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі деревини для опалення, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Дата: 27.09.2023 12:22
Кількість переглядів: 239

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі деревини для опалення, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Народицька селищна рада (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 04346480.

юридична адреса: 11401, Житомирська область, Коростенський район, місто Народичі, вул.1 Травня  будинок 15.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015, код 03410000-7 – Деревина (Деревина (дрова) для опалення).

Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 03413000-8 – Паливна деревина.

Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 558000,00 грн. з ПДВ.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання  обсягу деревини за опалювальний період  2022-2023 рр.. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом динаміки цін на офіційному веб–сайті Товарної біржі «Українська товарна біржа» за посиланням https://www.ueex.com.ua/  в розділі «Біржові котирування: Деревина. Індекси та інші цінові показники ТОВ «Українська енергетична біржа» Біржові котирування. Деревина. Індекси та інші цінові показники» за посиланням https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/wood/indexes/.

При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно тижневим індексом середньозважених цін на деревину на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені за посиланням https://www.ueex.com.ua/exchange-quotations/wood/indexes/ у вільному доступі.

Розмір бюджетного призначення: 558000,00 грн. з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.

Нормативно-правове регулювання. Закупівля деревини, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та відповідати ГОСТ 3243-88 «Дрова. Технічні умови».

Обґрунтування якісних характеристик.

Предмет закупівлі повинен відповідати ГОСТ 3243-88 «Дрова. Технічні умови».

Дрова  повинні  бути  очищені  від  сучків  і  гілок,  висота сучків, що лишилися, не повинна перевищувати 10 мм. Дрова не повинні бути обгорілі. Дрова можуть бути як з корою, так і без кори.

         Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:

- доставка товару до місця, передбаченого цією документацією здійснюється транспортом постачальника.

-  вартість постачання товару враховується до вартості товару та є   його невід’ємною частиною;

-  оплата товару буде здійснюватись по факту поставки по безготівковому розрахунку.

       Загальні умови поставки товарів:

- Виконавець  забезпечує дотримання правил прийому сировини, наявність сертифікатів відповідності (якості) (у разі наявності) .

- Учасник повинен передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією,

         Якість товару має відповідати вимогам документації та діючим в Україні нормам, щодо якості зазначених у цій документації товарів.

  • Довжина 2 - 4 м.
  • Діаметр 15 - 40 см.
  • Допустимість наявності гнилі до 5% .
  • Допускається наявність кори.
  • Вимоги до порід – твердих, середніх та м’яких порід.

 Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника.

         Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю  по 31.12.2023 р. включно.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання деревини. За одиницю виміру кількості товару приймається метр кубічний. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи обсяги споживання попереднього та поточного календарного року, становить 400 м. куб на 2023 р.

Постачальник зобов’язується надавати компенсацію споживачу (замовнику) за недотримання показників якості товару постачальником у порядку, затвердженому за Договором, а також Законом України «Про захист прав споживачів».

 

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

  1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 2526-IX від 16.08.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

 

Уповноважена особа  _____________ Степанова Світлана Миколаївна

 

 

 

Переглянути повний текст: за посиланням

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь