Народицька селищна територіальна громада
Народицька селищна військова адміністрація
Коростенський район, Житомирська область

Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі:: послуга з виготовлення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок

Дата: 06.09.2023 09:08
Кількість переглядів: 166

Народицька селищна рада

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі: послуга з виготовлення технічних документацій щодо поділу земельних ділянок КВЦПЗ 01.01 для подальшого продажу права оренди на земельних  торгах, виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою зміни їх цільового призначення на КВЦПЗ 01.08. для подальшого продажу права оренди на земельних  торгах, виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки КВЦПЗ 09.01, виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо  інвентаризації земельних ділянок комунальної власності  КВЦПЗ 08.03, 07.01 та 03.20 які розташовані на території Народицької територіальної громади Коростенського району Житомирської області

 

розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія:

Народицька селищна рада (далі – Замовник), код за ЄДРПОУ – 04346480.

юр. адреса: 11401, Житомирська область, Коростенський район, смт Народичі, вулиця 1 Травня будинок 15.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності):

послуга з виготовлення технічних документацій щодо поділу земельних ділянок КВЦПЗ 01.01 для подальшого продажу права оренди на земельних  торгах, виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою зміни їх цільового призначення на КВЦПЗ 01.08. для подальшого продажу права оренди на земельних  торгах, виготовлення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки КВЦПЗ 09.01, виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо  інвентаризації земельних ділянок комунальної власності  КВЦПЗ 08.03, 07.01 та 03.20 які розташовані на території Народицької територіальної громади Коростенського району Житомирської області

 

 

ДК 021:2015, 71340000-3-комплексні інженерні послуги

 

Вид процедури закупівлі: відкриті торги у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 90790,00 грн. з ПДВ.

Пунктом 14 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами (далі – Постанова про особливості) визначено:

«Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону.».

Законом не встановлено обов’язку замовника складати та затверджувати річний план закупівель на підставі кошторису (в т.ч. тимчасового кошторису). При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі замовники можуть виходити із планових вартісних показників (очікуваної вартості), потреби тощо.

Відтак, згідно статті 4 Закону: «Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).

Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.

Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.»

Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.

При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився відповідно до інформації з отриманих цінових пропозицій надавачів послуг.

Розмір бюджетного призначення: 90790,00 грн. з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.

Термін надання послуг —90 календарних днів з дати укладання Договору про закупівлю.

Місце надання Послуг: Житомирська область, Коростенський район, Народицька селищна територіальна громада.

 

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів з особливостями:

1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX в редакції зі змінами до Закону України "Про публічні закупівлі" та інших законодавчих актів України щодо здійснення оборонних та публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» № 2526-IX від 16.08.2022 року, зокрема в частині дії пунктів 37-38 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону;

2. Постанова Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

3. Лист Мінекономіки України «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель

на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 3323-04_70997-06 від 20.10.2022 року.

 

 

Уповноважена особа  _____________ Степанова Світлана Миколаївна

 

 

Переглянути повний текст: за посиланням

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь