АТ «Житомиргаз» перейшло під державне регулювання Групи Нафтогаз України. Що це означає для споживачів?
Оператор газорозподільних мереж АТ «Житомиргаз» продовжує працювати у штатному режимі, забезпечуючи безперебійний та безаварійний розподіл газу усім категоріям споживачів області. Незмінними є зобов’язання Житомиргазу перед абонентами так само, як споживачів перед компанією. Адже договори на розподіл природного газу залишаються діючими. Робота під координацією держави – гарантія безпеки та стабільності.
Чи зміниться тепер тариф на послуги розподілу?
Ні, тариф на послуги розподілу природного газу залишиться таким самим.
Куди сплачувати за доставку газу?
Реквізити для оплати за послуги розподілу газу для клієнтів АТ «Житомиргаз» залишаються без змін, (такі як в попередніх квитанціях).
ЄДРПОУ 03344071
IBAN UA103116470000026030300007730
в АБ «Ощадбанк»
Коли і куди передавати показники лічильника газу?
Показання лічильника газу варто передати з 1 по 5 число. Способи передачі:
в особистому кабінеті my.gas.ua;
через чатботи GASUA у Viber, Telegram;
SMS-повідомленням на номер 4647.
Будь-які інші платформи не є коректними та працювати не будуть!
Якщо показники передані не вчасно?
Зберігайте спокій, зафіксуйте дані станом на 30 число місяця, передайте їх з 1 по 5 число наступного місяця. Після отримання даних перерахунок спожитих обсягів газу з урахуванням фактичних показань лічильника буде проведено автоматично.
Якщо є переплата за доставку газу, вона зберігається?
Так. Переплата, як і заборгованість, у разі їхньої наявності, зберігаються за Вашим особовим рахунком.
Як дізнатися особовий рахунок?
Особовий рахунок залишається без змін. Дізнатися його можна:
- у платіжках за послугу розподілу природного газу
- на сайті Нафтогазу gas.ua, натисніть «Дізнатися номер рахунку», введіть ЕІС-код(його можна знайти у попередніх платіжках), натисніть «Далі».
- Зателефонувати у Контакт-центр.
Куди дзвонити, якщо виникли питання?
Клієнтську підтримку абонентам надаватимуть оператори Контакт-центру ГК «Нафтогаз України» за номерами: 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2-888 (Lifecell).