Народицька селищна територіальна громада
Народицька селищна військова адміністрація
Коростенський район, Житомирська область

АТ «Житомиргаз» перейшло під державне регулювання Групи Нафтогаз України. Що це означає для споживачів?

Дата: 12.07.2023 17:10
Кількість переглядів: 112

Оператор газорозподільних мереж АТ «Житомиргаз» продовжує працювати у штатному режимі, забезпечуючи безперебійний та безаварійний розподіл газу  усім категоріям споживачів області. Незмінними є зобов’язання Житомиргазу перед абонентами так само, як споживачів перед компанією. Адже договори на розподіл природного газу залишаються діючими. Робота під координацією держави – гарантія безпеки та стабільності.

Фото без опису

Чи зміниться тепер тариф на послуги розподілу?

Ні, тариф на послуги розподілу природного газу залишиться таким самим.

Куди сплачувати за доставку газу?

Реквізити для оплати за послуги розподілу газу для клієнтів АТ «Житомиргаз» залишаються без змін, (такі як в попередніх квитанціях).
ЄДРПОУ 03344071

IBAN UA103116470000026030300007730

в АБ «Ощадбанк»

Коли і куди передавати показники лічильника газу?

Показання лічильника газу варто передати з 1 по 5 число. Способи передачі:

enlightened в особистому кабінеті my.gas.ua;

enlightened через чатботи GASUA у Viber, Telegram;

enlightened SMS-повідомленням на номер 4647.

Будь-які інші платформи не є коректними та працювати не будуть!

Якщо показники передані не вчасно?

Зберігайте спокій, зафіксуйте дані станом на 30 число місяця, передайте їх з 1 по 5 число наступного місяця. Після отримання даних перерахунок спожитих обсягів газу з урахуванням фактичних показань лічильника буде проведено автоматично.

Якщо є переплата за доставку газу, вона зберігається?

Так. Переплата, як і  заборгованість, у разі їхньої наявності, зберігаються за Вашим особовим рахунком.

Як дізнатися особовий рахунок?

Особовий рахунок залишається без змін. Дізнатися його можна:

  • у платіжках за послугу розподілу природного газу
  • на сайті Нафтогазу gas.ua, натисніть «Дізнатися номер рахунку», введіть ЕІС-код(його можна знайти у попередніх платіжках), натисніть «Далі».
  • Зателефонувати у Контакт-центр. 

Куди дзвонити, якщо виникли питання?

Клієнтську підтримку абонентам надаватимуть оператори Контакт-центру ГК «Нафтогаз України» за номерами: 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2-888 (Lifecell).


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних