Проєкт рішення селищної ради №0 «Про Програма розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2021рік»
Скликання: | 8 скликання |
Сесія: | 5 сесія |
Тип документу: | Проєкт рішення селищної ради |
Дата: | 18.04.2021 |
Номер документу: | 0 |
Назва документу: | Про Програма розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2021рік |
Прикріплені файли: |
|
У К Р А Ї Н А ПРОЄКТ
НАРОДИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р І Ш Е Н Н Я
П’ята сесія від 28.04.2021 №
|
VІІI скликання
|
Про Програма розвитку
Овруцької ДПІ ГУ ДПС у
Житомирській області щодо
облаштування сервісного центру
обслуговування платників на 2021рік
Відповідно до ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», селищна рада
ВИРІШИЛА:
1.Затвердити Програма розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2021рік (додається).
2.Відділу фінансів Народицької селищної ради – в межах фінансових можливостей передбачати кошти на виконання Програми.
Селищний голова Лідія БУЧЕНКО
Додаток
до рішення сесії селищної ради
від 28.04.2021 року №
Програма розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області
щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2021рік
Інформація щодо обсягів фінансування
на 2021 рік (далі - Програма)
Загальна характеристика Програми
1. |
Ініціатор розроблення Програми |
Головне управління ДПС України у Житомирській області |
2. |
Дата, номер і назва розпорядчого документа |
Закону України від 06.09.2012 № 5203 «Про адміністративні послуги». |
3. |
Розробник Програми |
Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області |
4. |
Відповідальний виконавець Програми |
Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області |
5. |
Учасники Програми |
Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області |
6. |
Терміни реалізації Програми |
2021рік |
7. |
Етапи виконання Програми (для довгострокових програм) |
- |
8. |
Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні Програми |
Бюджет Народицької селищної територіальної громади |
9. |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього |
В межах фінансових можливостей |
10. |
Коштів селищного бюджету |
В межах фінансових можливостей |
11. |
Основні джерела фінансування Програми |
За рахунок перевиконання доходної частини селищного бюджету
|
1. Проблемні питання
Для виконання поставлених перед податковою службою завдань, зокрема, щодо облаштування центру обслуговування платників (далі - ЦОП) для організації надання послуг відповідно до світових стандартів якості обслуговування платників, створення автоматизованої системи «Єдине вікно представлення електронної звітності», яка дозволить направляти електронну звітність контролюючим органам, фондам загальнообов'язкового державного страхування, відповідним органам державної влади через Інтернет та здійснення заходів зі створення автоматизованої інформаційно-аналітичної системи Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області (далі –ДПІ), необхідне додаткове фінансування у 2021 році.
Метою Програми розвитку системи Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2021 рік (далі — Програма) є виконання забезпечення повноти обліку платників місцевих податків і зборів, прозорості нарахування та своєчасності сплати коштів до бюджету для фінансування витрат, пов'язаних з розвитком Овруцької територіальної громади.
Програма розроблена з метою забезпечення комфортних умов платникам податків шляхом облаштування центру обслуговування платників, який надає майже весь перелік адміністративних і державних послуг для платників.
Очікувані результати:
- створення умов для розвитку підприємництва;
- створення сприятливого інвестиційного клімату;
- створення нових робочих місць;
- розвиток економіки громади;
- налагодження партнерських стосунків з платниками податків;
- впровадження стандартизованих та прозорих форм і методів обслуговування платників та зборів до бюджету громади;
- забезпечення прозорості та відкритості діяльності органів місцевого самоврядування та органів державної податкової служби;
- забезпечення повноти та своєчасності надходження коштів до селищного бюджету;
- розширення бази оподаткування.
3. Основні шляхи та напрями виконання Програми
Інструментами виконання Програми є:
- облаштування сервісного центру обслуговування платників (далі - ЦОП);
- реалізація принципу «Єдине вікно».
4. Напрямки діяльності та заходи Програми розвитку Овруцької ДПІ ГУ ДПС у Житомирської області на 2021 р щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників та робочих місць працівників управління |
||||||||
№ з/п |
Перелік заходів Програми |
Термін виконання заходу |
Виконавці |
Джерела фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис. грн.
|
Очікуваний результат |
|
|
Організація роботи щодо облаштування центру обслуговування платників податків та робочих місць працівників управління |
||||||||
1 |
Налагодження тісної співпраці з місцевими органами влади з метою розроблення та погодження Програми розвитку Овруцької ДПІ щодо облаштування сервісного центру обслуговування платників на 2021рр та робочих місць працівників управління |
2021
|
Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області |
- |
Не потребує фінансування |
Збільшення надходжень податків та платежів до зведеного бюджету на 18,0 відс. |
|
|
2 |
Забезпечення Овруцької ДПІ комп’ютерною і копіювальною технікою, встановлення та підключення до мережі ДПС України, облаштування місьць очікування для платників податків меблями
|
2021
|
Овруцька ДПІ ГУ ДПС у Житомирській області |
Кошти селищного бюджету |
В межах фінансових можливостей |