A A A K K K
для людей із порушенням зору
Народицька селищна територіальна громада
Народицька селищна військова адміністрація
Коростенський район, Житомирська область

Рішення селищної ради №13 «Про  Положення про постійні  комісії Народицької селищної ради      »

Кількість переглядів: 173
Скликання: 8 скликання
Сесія: 1 сесія
Тип документу: Рішення селищної ради
Дата: 25.11.2020
Номер документу: 13
Назва документу: Про  Положення про постійні  комісії Народицької селищної ради      
Прикріплені файли:

                                             У К Р А Ї Н А                                                           

                           

                                     НАРОДИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА                     

 

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Перша   сесія                                                                           VІІІ скликання

від 11.12.2020 № 13                                                                            

 

                                                                                                             

Про  Положення про постійні  комісії

Народицької селищної ради                                                        

 

 

Відповідно до  статті 47 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

 

         Затвердити Положення про постійні комісії  Народицької  селищної ради

VІІІ скликання  (додається ).

 

 

 

 

 

 

 

 

Селищний голова                                                     Лідія БУЧЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                       ДОДАТОК

                                                         до рішення селищної ради

                                                              від 11.12.2020 р.№13

 

ПОЛОЖЕННЯ

про постійні комісії  Народицької селищної  ради

 

І. Загальні положення

  1.Постійна комісія Народицької селищної  ради (далі – постійна комісія) є органом ради, що обирається з числа її депутатів для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до відання ради, здійснення контролю за виконанням рішень ради, контролю за рішеннями виконавчого комітету.

2.Постійна комісія обирається радою на строк її повноважень у складі голови і членів постійної комісії. Заступник голови та секретар обираються на засіданні постійної комісії.Селищна рада своїм рішенням може ліквідувати і реорганізувати раніше утворені комісії,  вносити зміни до їх складу.

3. Постійні комісії селищної ради є підзвітними раді та відповідальними перед нею.

4.Діяльність постійних комісій за дорученням селищного голови координує секретар селищної ради.

5.Повноваження голови постійної комісії можуть бути припинені тільки за рішенням селищної  ради.

6.До складу постійної комісії не можуть бути обрані селищний голова та секретар ради.

7.У своїй діяльності постійна комісія ради керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законодавчими актами, рішеннями ради, Регламентом ради та цим Положенням.

8.Кожна постійна комісія в своїй діяльності взаємодіє з іншими постійними та тимчасовими комісіями ради, управліннями та відділами виконавчих органів селищної  ради, іншими особами, незалежно від організаційно-правової форми та форми власності.

9.Перелік і функціональна спрямованість постійних комісій визначаються з урахуванням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» щодо реалізації повноважень ради у здійсненні державної регуляторної політики постійними комісіями відповідної ради. Назва комісії має відображати її функціональну спрямованість.

10.Депутати працюють у постійній комісії на громадських засадах.

         11.Основною формою роботи постійної комісії є засідання.

 12.Засідання  є правомочними, якщо в них бере участь не менш як половина від загального складу комісії.

13.Засідання постійних комісій є відкритими та гласними.  Право особи бути присутньою на засіданні постійної комісії може бути обмежено лише у випадку, коли така особа перешкоджає роботі комісії.

14.Засідання постійної комісії відбуваються у приміщенні селищної ради.          15.Комісії можуть проводити виїзні засідання. Про дату, час та місце проведення виїзного засідання голова комісії повідомляє секретаря селищної ради  не пізніше, ніж за 2 доби до початку засідання.

16.Організаційно-матеріальне та технічне забезпечення постійних комісій покладається на  селищну раду.

 

ІІ.Завдання та організація діяльності постійних комісій

       1.Основним завданням постійної комісії є розробка та попередній розгляд проєктів рішень, що виносяться на розгляд ради, підготовка висновків з питань, які планується винести на розгляд ради.

2.Постійні комісії за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проєкти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.

3.Постійні комісії за дорученням ради, секретаря ради або за власною ініціативою вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді та виконавчому комітету ради органів, а також питань, віднесених до відання ради, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності та їх посадових осіб, подають за результатами перевірки рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках - на розгляд ради або виконавчого комітету селищної ради; здійснюють контроль за виконанням рішень ради, виконавчого комітету селищної ради.

4.Постійна комісія у питаннях, які належать до її відання, та в порядку, визначеному законом, має право отримувати від керівників органів, підприємств, установ, організацій та їх філіалів і відділень, необхідні матеріали і документи.

5.За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації. Висновки і рекомендації постійної комісії приймаються більшістю голосів від загального складу комісії і підписуються головою комісії, а в разі його відсутності - заступником голови або секретарем комісії. Протоколи засідань комісії підписуються головою і секретарем комісії. Висновки і рекомендації постійної комісії, протоколи її засідань є відкритими та оприлюднюються і надаються на запит відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» .

6.Рекомендації постійної комісії підлягають обов’язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. Про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісію у встановлений нею строк.

7.Постійна комісія для вивчення питань, розробки проєктів рішень ради може створювати підготовчі комісії і робочі групи з залученням представників громадськості, представників управлінь та відділів ради, спеціалістів (у тому числі незалежних експертів).

8.Питання, які належать до відання кількох постійних комісій, можуть за ініціативою комісії, а також за дорученням ради, її голови чи секретаря розглядатися постійними комісіями спільно. Спільне засідання правомочне, якщо у ньому  бере участь не менше половини  членів кожної комісії. Висновки і рекомендації, прийняті постійними комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних постійних комісій.

9.Члени постійної комісії особисто повідомляються про час та місце проведення засідань комісій. Повідомлення надсилається загальним відділом селищної ради за вказівкою голови постійної комісії на електронну пошту депутата або смс-повідомленням.

Електронні адреси, на які депутат бажає отримувати повідомлення, фіксуються у протоколах засідань постійних комісій та повідомляються головою комісії загальному  відділу ради.

10.Порядок денний засідання комісії формується головою комісії на підставі подання пропозицій від членів комісії, секретаря ради, селищного голови. До порядку денного включаються питання про проєкти рішень внесених на сесію, а також звернення громадян та інші питання, що входять до компетенції комісії. При скликанні позачергових засідань постійної комісії забороняється включення до порядку денного питань, які не є предметом позачергового засідання.

11.Кожен член комісії має право на виступ на засіданні комісії, внесення пропозицій, зауважень. Слово для виступу членів комісії надається головуючим в порядку черговості. У випадку виникнення спірної ситуації питання про черговіствиступів може бути поставлене на голосування.

12.Після виступу членів комісії слово для виступу може бути надано іншим особам, присутнім на засіданні. Селищний голова, секретар ради, староста, автори проєкту рішення, депутати ради, що не входять до складу цієї комісії, присутні на засіданні комісії, мають гарантоване право на виступ. Щодо можливості виступу інших осіб комісії приймає рішення шляхом голосування.

13.За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації . Висновки, рекомендації постійної комісії приймаються відкритим поіменним голосуванням більшістю голосів від загального складу комісії. Результати голосування вносяться до протоколу засідання.

14.Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на засіданні постійної комісії розглядаються радою чи за її дорученням іншими постійними комісіями ради або надсилаються на розгляд підзвітним і підконтрольним їй органам та посадовим особам, які зобов'язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, визначені відповідною комісією. Якщо комісією не визначено строк для розгляду акту постійної комісії, то вважається, що тривалість такого розгляду не може перевищувати 10 днів із дня його отримання адресатом.

15.У випадку неможливості постійної комісії через відсутність кворуму зібратись на своє засідання протягом двох сесій ради поспіль, або більше 4 разів протягом року рада може прийняти рішення про ліквідацію відповідної комісії та передачу її функцій іншим комісіям або про зміну складу комісій.

16.Постійні комісії щорічно звітуються перед радою про свою діяльність.

  17.Звіт комісії розглядається на пленарному засіданні ради з доповіддю представника постійної комісії. Одночасно із прийняттям до відома звіту постійної комісії, рада вирішує питання про ефективність роботи комісії, голови комісії та дотримання ним вимог Регламенту ради та цього Положення.

  18.Якщо під час розгляду питання члену комісії стане відомо про обставини, які можуть свідчити про наявність конфлікту інтересів, він зобов’язаний невідкладно повідомити про це комісію. Така заява фіксується у протоколі засідання постійної комісії.

ІІІ. Голова постійної комісії

1.Голова комісії здійснює безпосереднє керівництво діяльністю комісії та організує її роботу, у тому числі забезпечує організаційну підготовку її засідань.

2.Голова постійної комісії:

-Скликає і веде засідання комісії.

-Дає доручення членам комісії.

-Представляє комісію у відносинах з іншими органами, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами.

-Організує роботу по реалізації висновків і рекомендацій комісії.

-Аналізує результати роботи і вживає заходи щодо підвищення ефективності діяльності комісії.

-Відповідає за підготовку довідок, звітів, інформацій з питань роботи комісії.

-Забезпечує гласність в роботі комісії.

 -За дорученням комісії -доповідає на  пленарних засіданнях ради з питань, віднесених до відома комісії цим Положенням.

3.У разі відсутності голови постійної комісії або неможливості ним виконувати свої повноваження з інших причин, його функції здійснює заступник,а в разі  його відсутності – секретар комісії.

4.Голова комісії несе персональну відповідальність за дотримання процедури скликання засідань постійної комісії.

 

ІV.Перелік та напрямки діяльності постійних комісій

 

4.1.Постійна комісія з питань планування, бюжету,фінансів,  соціально-економічного розвитку,управління комунальною власністю та житлово-комунального господарства:

4.1.1.готує висновки та рекомендації з питань планування соціально-економічного розвитку, бюджету та фінансів;

4.1.2.контролює виконання програми соціально-економічного розвитку та рішень ради, а також заходів передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з питань планування соціально-економічного розвитку та залучення інвестицій, бюджету та фінансів;

4.1.3.перевіряє роботу підприємств, установ та організацій розташованих на території ради, подає за результатами перевірки пропозиції на розгляд керівників підприємств, установ і організацій, а в необхідних випадках вносить свої пропозиції на розгляд ради;

4.1.4.перед винесенням їх  на розгляд ради –розглядає  проєкти рішень ради з питань бюджету та фінансів, планування соціально-економічного розвитку, залучення інвестицій, міжнародного співробітництва;

4.1.5.попередньо розглядає інвестиційні проекти та програми, у тому числі ті, що можуть реалізовуватись за рахунок Державного фонду регіонального розвитку, міжнародних програм, проектів міжнародної технічної допомоги;

4.1.6.бере участь у підготовці проєкту місцевого бюджету, контролює процедуру його представлення, розгляду, доопрацювання, внесення змін та доповнень, затвердження;

4.1.7.контролює виконання рішень ради з питань бюджету та фінансів, планування соціально-економічного розвитку, залучення інвестицій;

4.1.8.готує рекомендації по виявленню резервів і джерел додаткових доходів до місцевого бюджету;

4.1.9.попередньо розглядає питання та пропозиції щодо утворення позабюджетних цільових фондів ради, затвердження положень про ці фонди та здійснює контроль за їх використанням;

4.1.10.вносить на розгляд ради пропозиції щодо місцевих податків і зборів, встановлення податкових пільг, залучення фінансово-кредитних ресурсів;

4.1.11.бере участь в розробці проєктів рішень, пов’язаних з залученням бюджетних надходжень для реалізації соціально-економічних та культурних програм;

4.1.12.розглядає проєкти регуляторних актів щодо їх відповідності вимогам Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», у ході розгляду яких забезпечує підготовку експертного висновку до проєктів регуляторних актів, які виносяться на розгляд ради;

4.1.13.готує висновки та рекомендації з питань комунальної власності, житлової політики, комунального господарства;

4.1.14.контролює виконання програми соціально-економічного розвитку та рішень ради, а також заходів, передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з питань комунальної власності, житлової політики, комунального господарства;

4.1.15.заслуховує звіти про роботу комунальних підприємств селищної ради,подає раді відповідні рекомендації та висновки;

4.1.16.перед винесенням їх розгляд ради -  погоджує проєкти рішень ради з питань комунальної власності, житлової політики, комунального господарства;          4.1.17.контролює стан експлуатації та утримання об’єктів житлово-комунального господарства незалежно від їх форм власності;

4.1.18.контролює процес приватизації комунального майна, дотримання законодавства з питань приватизації .

 

4.2.Постійна комісія з питань  містобудування, земельних відносин, екології  та охорони навколишнього природного середовища:

4.2.1.готує висновки та рекомендації з питань земельних відноси, планування території, будівництва та охорони навколишнього природного середовища ;

4.2.2.розглядає пороєкти  рішень  щодо надання   громадянам  та юридичним особам  земельни ділянок та приймає з цих питань висновки та ренкомендації;

4.2.3.контролює виконання програми та рішень ради, а також заходів, передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з цих питань ;

4.2.4.погоджує проєкти рішень ради про розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, генплану забудови та архітектурно-планувального завдання, оформлення права користування земельною ділянкою, надання дозволу на розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки ;

4.2.5. готує проєкти місцевих програм охорони довкілля;

4.2.6. розглядає питання щодо підготовки пропозицій щодо ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами;

4.2.7.розглядає інші  питання здійснення контролю за дотриманням земельного та природоохоронного законодавства.

 

4.3. Постійна комісія з гуманітарних питань, питань депутатської етики та регламенту:

  4.3.1.вирішує питання створення умов для розвитку культури;

4.3.2.займається вирішенням питаннь створення умов для занять фізичною культурою і спортом;

  4.3.3.розглядає проекти рішень ради щодо створення необхідних умов для забезпечення здобуття неповнолітніми повної загальної середньої освіти, виховання дітей, молоді, розвитку їх здібностей, трудового навчання, професійної орієнтації, сприяння діяльності дошкільних та позашкільних навчально-виховних закладів, дитячих, молодіжних організацій;

  4.3.4.контролює ефективність використання культурно-освітніх, спортивних закладів, дитячих дошкільних і позашкільних установ;

4.3.5. сприяє виконавчим органам ради  в управлінні закладами освіти, культури, фізкультури і спорту;

  4.3.6. приймає участь у розробці рішень  з питань  реалізації та захисту прав людини на працю, охорону здоров’я, материнства і дитинства;

  4.3.7.розглядає проєкти рішень  щодо оптимізації структури системи охорони здоров’я;

  4.3.8.сприяє відповідно до чинного законодавства вирішення радою  питаннь про надання пільг і допомог, пов’язаних з охороною материнства і дитинства, пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;

  4.3.9.розглядає питання про стан та розвиток охорони здоров’я, проблем соціального захисту населення, інші питання, які вносяться на розгляд ради;

4.3.10.готує висновки та рекомендації з питань дотримання прав людини, законності, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, депутатської етики та Регламенту ради;

4.3.11.контролює виконання програми соціально-економічного розвитку та рішень ради, а також заходів передбачених іншими програмами та рішеннями ради, з питань дотримання прав людини, законності, запобігання корупції, сприяння депутатській діяльності, депутатської етики та Регламенту ради;

4.3.12.перед винесенням їх на  розгляд ради- погоджує проєкти рішень ради з питань культури, освіти , сприяння депутатській діяльності, депутатської етики та Регламенту ради, інших документів, що стосуються порядку роботи ради та її постійних комісій;

4.3.13.здійснює моніторинг дотримання Регламенту ради, положень та інших регламентних документів ради та готує відповідні проєкти рішень ради, з метою покращення роботи, притягнення порушників до відповідальності;

4.3.14.здійснює контроль за додержанням депутатами та посадовими особами виконавчих органів ради вимог Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»;

4.3.15.опікується питаннями, пов’язаними із врегулюванням конфлікту інтересів ,у тому числі здійснює контроль за дотриманням посадовими особами та депутатами ради вимог ч. 1 ст. 59¹ Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» , надає депутатам ради консультації та роз'яснення щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, поводження з майном, що може бути неправомірною вигодою та подарунками.

 

 

 

 

   Секретар селищної ради                                  Олексій  ЯРМОЛЮК

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь