Народицька селищна територіальна громада
Народицька селищна військова адміністрація
Коростенський район, Житомирська область

Рішення селищної ради №521 «Про бюджет Народицької селищної територіальної громади на 2022 рік»

Кількість переглядів: 409
Скликання: 8 скликання
Сесія: 17 сесія
Тип документу: Рішення селищної ради
Дата: 23.12.2021
Автор: НАРОДИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА
Номер документу: 521
Назва документу: Про бюджет Народицької селищної територіальної громади на 2022 рік
Прикріплені файли:
  1. Додаток 1 (0.15 МБ)
  2. Додаток 1.1 (0.1 МБ)
  3. Додаток 2 (0.1 МБ)
  4. Додаток 3 (0.19 МБ)
  5. Додаток 4 (0.12 МБ)
  6. Додаток 5 (0.19 МБ)
  7. Про бюджет Народицької селищної територіальної громади на 2022 рік (0.12 МБ)

Фото без опису

НАРОДИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

23.12.2021

 

№ 521

Сiмнадцята сесія VІІІ скликання

 

 

Про бюджет Народицької селищної територіальної

громади  на 2022 рік

 

(06505000000)

код бюджету

 

 

         

 

Заслухавши інформацію начальника відділу фінансів селищної ради Нестерчук Т.Д., керуючись Бюджетним кодексом України, Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, враховуючи висновки постійної комісії селищної ради з питань планування бюджету, фінансів, соціально - економічного розвитку, управління комунальною власністю та житлово-комунального господарства, селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

1. Визначити на 2022 рік:

1) доходи селищного бюджету у сумі 102510791 гривень, у тому числі доходи загального фонду селищного бюджету – 102099291 гривень та доходи спеціального фонду селищного бюджету – 411500 гривень, згідно з додатком 1.

 

Затвердити інші субвенції з місцевих бюджетів селищному бюджету відповідно до додатку 1.1 цього рішення.

 

2) видатки селищного бюджету у сумі 102510791 гривень, у тому числі видатки загального фонду селищного бюджету -                              
100463471 гривень та видатки спеціального фонду селищного бюджету – 2047320  гривень, згідно з додатком 3.

 

3) профіцит за загальним фондом селищного бюджету в сумі                    1635820 гривень, напрямом використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду), згідно з додатком 2.

 

4) дефіцит за спеціальним фондом селищного бюджету в сумі                        1635820 гривень, джерелом покриття якого визначити надходження із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду), згідно  з додатком 2.

 

5) оборотний залишок бюджетних коштів селищного бюджету в розмірі 20000 гривень, що становить 0,02 відсотка видатків загального фонду селищного бюджету, визначених цим пунктом.

 

6) резервний фонд селищного бюджету в розмірі 70000 гривень, що становить 0,07 відсотка видатків загального фонду селищного бюджету, визначених цим пунктом.

2. Затвердити бюджетні призначення головним розпорядникам коштів селищного бюджету на 2022 рік в розрізі відповідальних виконавців за бюджетними програмами згідно з додатком 3.

3. Затвердити на 2022 рік міжбюджетні трансферти згідно з додатком 4.

4. Надати право виконавчому комітету Народицької селищної ради, у разі затвердження міжбюджетних трансфертів у державному та місцевих бюджетах селищному бюджету, вносити зміни до доходів/фінансування та видатків селищного бюджету, з наступним затвердженням Народицькою селищною радою.

 

5. Затвердити розподіл витрат селищного бюджету на реалізацію місцевих/регіональних програм у сумі 10747875 гривень згідно з додатком 5.

6. Установити, що до доходів загального фонду селищного бюджету на 2022 рік належать доходи, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, та трансферти, визначені статтями 97,101 Бюджетного кодексу України.

7. Установити, що джерелами формування спеціального фонду селищного бюджету на 2022 рік є:

1) у частині доходів - надходження, визначені пунктами 1, 41, 6 частини 1 статті 691 Бюджетного кодексу України  та трансферти, визначені статтею 101 Бюджетного кодексу України;

2) у частині фінансування- надходження, визначені пунктом 10 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України.

8. Установити, що у 2022 році кошти, отримані до спеціального фонду селищного бюджету згідно з відповідними пунктами статей 691, 101 Бюджетного кодексу України, спрямовуються на реалізацію заходів, визначених статтями 89, 91 Бюджетного кодексу України, а кошти, отримані до спеціального фонду згідно з пунктом 10 частини 1 статті 71 Бюджетного кодексу України, спрямовуються відповідно на реалізацію заходів, визначених частиною 2 статті 71 Бюджетного кодексу України.

9. Визначити на 2022 рік, відповідно до статті 55 Бюджетного кодексу України, захищеними видатками селищного бюджету видатки загального фонду на:

оплату праці працівників бюджетних установ;

нарахування на заробітну плату;

придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;

забезпечення продуктами харчування;

оплату комунальних послуг та енергоносіїв;

соціальне забезпечення;

поточні трансферти місцевим бюджетам.

10. Надати право відділу фінансів Народицької селищної ради отримувати позики на покриття тимчасових касових розривів селищного бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, в межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах, без нарахування відсотків за користування цими коштами, з обов'язковим їх поверненням до кінця поточного бюджетного періоду,у порядку, визначеному постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2010 № 1204 «Про затвердження Порядку покриття тимчасових касових розривів місцевих бюджетів» (зі змінами) та відповідно до статей 43, 73 Бюджетного кодексу України.

11. Головним розпорядникам бюджетних коштів селищного бюджету:

 

1) затвердити паспорти бюджетних програм протягом 45 днів з дня набрання чинності цього рішення;

 

2) здійснювати управління бюджетними коштами у межах встановлених їм бюджетних повноважень та оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня, одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі;

 

3) забезпечити доступність інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме:

 

публічне представлення та публікацію інформації про бюджет за бюджетними програмами, показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2023 року;

 

оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів;

 

4) забезпечити взяття бюджетних зобов'язань та здійснення витрат бюджету;

 

5) затвердити ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань;

 

6) забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі;

 

7) до закінчення першого кварталу 2022 року внести пропозиції щодо приведення мережі та штатів бюджетних установ у відповідність до виділених асигнувань на фінансування галузей соціально-культурної сфери, забезпечивши при цьому неухильне виконання вимог Бюджетного кодексу України щодо утримання керівниками бюджетних установ чисельності працівників та здійснення фактичних видатків на заробітну плату (включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу) лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах;

 

8) на усіх стадіях бюджетного процесу вживати заходів з безумовного виконання пункту 4 статті 77 Бюджетного кодексу України щодо забезпечення в першочерговому порядку потреби в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами;

 

9) у бюджетних закладах, в яких допущена незабезпечена потреба із заробітної плати, усі кошти спрямовувати, насамперед, на обов’язкові виплати із заробітної плати;

 

10) видатки, пов’язані зі стимулюванням, преміюванням працівників бюджетних закладів, здійснювати виключно після забезпечення обов’язковими складовими заробітної плати в річному вимірі;

 

12. Надати право виконавчому комітету Народицької селищної ради приймати рішення у межах загального обсягу бюджетних призначень, передбачених головному розпоряднику бюджетних коштів, щодо перерозподілу видатків бюджету за бюджетними програмами, включаючи резервний фонд бюджету, а також збільшення обсягу видатків розвитку за рахунок зменшення обсягу інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету), за погодженням з постійною комісією селищної ради з питань планування бюджету, фінансів, соціально - економічного розвитку, управління комунальною власністю та житлово -комунального господарства, відповідно до частини 8 статті 23 Бюджетного кодексу України та у порядку, встановленому Кабінетом міністрів України.

 

13. Надати право місцевим фінансовим органам у межах поточного бюджетного періоду здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів субвенцій з обласного бюджету на вкладних (депозитних) рахунках у банках, з урахуванням вимог Бюджетного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 № 6 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів на вкладних (депозитних) рахунках у банках» (зі змінами), з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду.

 

14. Рішення набирає чинності з 01 січня 2022 року.

 

       15. Додатки 1, 1.1, 2, 3, 4, 5 до рішення є його невід’ємною частиною.

 

16. Опублікувати рішення в десятиденний строк з дня його прийняття, відповідно до частини четвертої статті 28 Бюджетного кодексу України.

 17. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію селищної ради з питань планування бюджету, фінансів, соціально - економічного розвитку, управління комунальною власністю та житлово -комунального господарства.

 

 

 

 

  Секретар селищної ради                                            Олег ЯРМОЛЮК


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних