A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Народицька громада
Житомирська область, Народицький район

Про Положення про відділ організаційного забезпечення та документообігу селищної ради

Дата: 15.02.2019 16:42
Кількість переглядів: 103

 

                                             У К Р А Ї Н А                                         ПРОЕКТ                        

                           

   НАРОДИЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА                     

 

ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Тридцята    сесія                                                                VІІ скликання

від 21.02.2019 р. №                                                                                

 

Про Положення про відділ організаційного

забезпечення та документообігу селищної ради

 

 

Керуючись  статтями 26, 54 Закону України «Про місцеве

самоврядування в Україні», відповідно до  рішення селищної  ради від 20.12.2018 року № 952  « Про внесення змін до рішення І сесії селищної ради від 17.12.2015 року №12 «Про затвердження структури  апарату та виконавчих органів Народицької  селищної ради»», у зв’язку з перейменуванням загального відділу селищної ради у відділ організаційного забезпечення та документообігу,  селищна рада

 

ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити Положення про  відділ організаційного забезпечення та документообігу Народицької селищної ради (додається).

2. Визнати такою, що втратила чинність, частину 5 «Затвердження Положення про загальний  віділ селищної ради» рішення  селищної ради від 17.12.2015 року № 27 «Про затвердження Положень про управління та відділи селищної ради».

 

 

 

 

 

Селищний  голова                                                               А.О.Леончук

 

 

 

 

 

                                                                                   ДОДАТОК

                                                            до рішенням селищної ради

                                                                                     від 21.02.2019 року №

 

ПОЛОЖЕННЯ

про     відділ організаційного забезпечення  та документообігу

  Народицької селищної ради

 

1.     Загальні положення.

 

1.1.  Відділ  організаційного забезпечення та документообігу селищної  ради є структурним підрозділом апарату   селищної ради.

1.2.  Відділ в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, Указами та Розпорядженнями Президента України, Постановами Кабінету Міністрів України, іншими актами законодавчої та виконавчої влади , рішеннями селищної ради,  рішеннями виконкому, розпорядженнями  селищного голови , а також цим Положенням.

         1.3.  Положення про відділ організаційного забезпечення та документообігу Народицької селищної  ради затверджується рішенням  селищної  ради.

 

2.     Основні завдання відділу.

 

         2.1. Забезпечення єдиної системи діловодства в селищній  раді, контроль за строками проходження і виконання службових документів.

         2.2.  Здійснення контролю за виконанням законів України, Указів і Розпоряджень Президента України, Постанов і Розпоряджень Кабінету Міністрів України, актів інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень і доручень  селищного голови, рішень  селищної ради та її виконавчого комітету, реагування на звернення народних депутатів України та депутатів обласної ради.

         2.3.  Забезпечення контролю за своєчасним розглядом заяв, пропозицій та скарг громадян, що надійшли до селищної ради  та розгляд звернень громадян, які звернулися на особистий прийом до селищного  голови.

         2.4.   Здійснення контролю за виконанням звернень громадян до органів влади вищого рівня.

         2.5. Підготовка інформаційно-аналітичних, довідкових та інших матеріалів з питань виконання документів.

         2.6. Інформування  селищного голови про стан виконання актів та доручень Президента України і Кабінету Міністрів України, актів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, рішень обласної ради, розпоряджень   селищного  голови, рішень сесій  селищної  ради та її виконавчого комітету.

         2.7. Інформування  селищного  голови про стан виконання службових документів, розгляд заяв, пропозицій та скарг громадян з особистих проблем, з питань діяльності підприємств, організацій, установ та інших юридичних осіб.

2.8.Підготовка проектів рішень селищної ради,  виконавчого комітету,

розпоряджень  селищного  голови з питань, що належать до компетенції загального відділу.

2.9.Підготовка матеріалів   для  проведення засідань виконавчого

комітету та сесій селищної ради, оформлення протоколів цих засідань.

 

  1. Функції відділу.

 

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

 

         3.1. Приймає, реєструє і передає за призначенням вхідну і  внутрішню документацію .

3.2.  Веде облік взятих на контроль актів органів влади вищого рівня, доручень Президента України і Кабінету Міністрів України,  розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, рішень обласної ради, розпоряджень селищного голови, рішень селищної ради  ради та її виконавчого комітету, запитів народних депутатів України та депутатів обласної ради.

         3.3.  Приймає, реєструє та здійснює контроль за своєчасним розглядом заяв, пропозицій, скарг громадян.

3.4.   Веде облік карток особистого прийому громадян селищним головою та здійснює контроль за їх своєчасним розглядом.

          3.5. Готує  і систематично надає працівникам апарату  ради попереджувальні матеріали щодо термінів виконання документів, які перебувають на контролі.

3.6.  Розробляє і подає в установленому порядку пропозиції з питань удосконалення організації контролю.

3.7. Вносить пропозиції про зняття з контролю чи продовження термінів виконання документів, притягнення, в установленому порядку, до відповідальності посадових осіб за їх невиконання, несвоєчасне, неякісне виконання, покладених на них обовязків щодо стану виконавської дисципліни, або формальне ставлення до розгляду звернень громадян.

3.8. Вносить пропозиції про розгляд на засіданнях виконкому, апаратних нарадах при  селищному  голові питань про стан виконання документів органів влади всіх рівнів у структурних підрозділах селищної ради.

3.9.Готує  матеріали    для  проведення засідань виконавчого

комітету та сесій селищної ради, оформлює протоколи  цих засідань.

3.10.Забезпечує необхідні умови та  надання своєчасної, повної і достовірної інформації на запити про доступ до публічної інформації

3.11.Складає номенклатуру справ, забезпечує контроль за формуванням, оформленням та збереженням справ, що підлягають передачі до державного архіву.

3.12.Організовує навчання посадових осіб місцевого самоврядування в частині діловодства.

3.13. Виконує інші функції та   покладені на нього завдання. 

 

 

4.     Права відділу.

 

Відділ має право:

     4.1.   Проводити в структурних підрозділах селищної ради перевірки організації виконання актів та доручень Президента України і Кабінету Міністрів України інших актів центральних органів виконавчої влади,   розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, рішень обласної ради, розпоряджень селищного  голови, рішень  селищної  ради та її виконавчого комітету, запитів народних депутатів України та депутатів обласної ради.

      4.2.  Подавати в установленому порядку відповідні пропозиції і перевіряти повноту усунення порушень та недоліків, виявлених попередніми перевірками з питань, що належать до його компетенції.

     4.3.   Одержувати необхідну інформацію, письмові та усні пояснення, а в разі потреби -  відповідні документи від структурних підрозділів  селищної ради необхідні для використання в роботі та виконання завдань, покладених на відділ.

     4.4.  Повертати виконавцям  проекти розпоряджень, рішень виконкому, інші документи, подані з порушенням вимог інструкції з діловодства .

     4.5.  Брати участь у засіданнях селищної  ради, виконавчого комітету, апаратних нарадах при  селищному  голові інших нарадах, що проводяться в структурних підрозділах селищної  ради.

     4.6.  Відділ, у процесі покладених на нього завдань, взаємодіє з іншими структурними підрозділами селищної ради.

 

5.   Організація роботи відділу.

 

5.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду звільняється з посади селищним  головою згідно чинного законодавства.

5.2. Структура, чисельність працівників відділу затверджується  селищним

головою в межах граничної чисельності, затвердженої  селищною  радою.

       5.3.  Службові обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які розробляє начальник відділу.

       5.4. Працівники відділу призначаються на посади і звільняються з посад селищним головою, згідно чинного законодавства.

 

 

 

 

 

6. Начальник  відділу.

 

6.1. Здійснює керівництво діяльністю відділу, несе персональну відповідальність перед  селищним головою за виконання покладених на відділ завдань.

6.2.   Координує роботу відділу з іншими структурними підрозділами  селищної  ради.

6.3.   Виносить на розгляд проекти розпоряджень  селищного  голови, рішень виконавчого комітету та  селищної  ради, пропозиції та доповідні та службові записки з питань, що відносяться до компетенції відділу.

6.4.   Бере участь у роботі сесії, засіданнях виконавчого комітету, нарадах, семінарах.

6.5.   Визначає права та обовязки працівників відділу.

6.6.   Підписує та візує документи в межах своєї компетенції.

 

 

 

 

 

 

Секретар селищної ради                                            О.В.Прокопенко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь